اعتراف ۲ متهم به قتل در هرمزگان 

با هوشیاری و تلاش ضربتی پلیس هرمزگان دو متهمی که با تصادف عمدی با یک عابر پیاده منجر به قتل وی شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی سمند با عابر پیاده بین بوستان‌های دولت و ولایت در بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴ نخل ناخدا به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، راننده خودرو سمند گفت: فردی خود را جلوی خودرو وی انداخته که مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است که جهت انجام اقدامات لازم، خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: چند ساعت پس از این حادثه شخصی با مراجعه حضوری به کلانتری، بیان داشت شخص مصدوم برادر وی بوده که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید محمدی فوت نموده که با توجه به اینکه خانواده متوفی با طرح شکایت مدعی موضوع قتل عمد بودند در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و بنا به دستور بازپرس ویژه دایره قتل، پرونده به موضوع قتل عمد در اثر تصادف عمدی تغییر پیدا کرد.

سردار جاویدان افزود: در این رابطه با تلاش همه جانبه مأموران، با رصد اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی دو نفر متهمان تصادف و قتل دستگیر و به یگان انتقال که در تحقیقات فنی و پلیسی صورت گرفته متهم ردیف اول صراحتا به قتل متوفی به صورت عمدی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم دیگر نیز به اتهام مشارکت در قتل و همکاری با قاتل دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی که با قرار صادره از سوی مقام قضائی به اتهام قتل عمد، روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.